Ta del av våra deals

 

Leverans & Tracking. 
De flesta svaren på dina frågor kring leverans och tracking hittar du här. Annars kan du alltid kontakta vår kundtjänst på kundtjanst@digidealgroup.se .

 

Leverans & Tracking

Var är min produkt?

Du hittar uppskattad leveranstid i den orderbekräftelse som skickades till din mail efter genomfört köp. Vänligen observera att detta är uppskattad leveranstid, och att det ibland går fortare men ibland också tyvärr långsammare. Om det skulle vara så att du inte har fått din produkt och att leveranstiden har passerat så är du välkommen att kontakta oss på kundtjanst@digidealgroup.se.
    

Jag behöver ändra leveransadressen på en order

Om du har upptäckt att du angav fel leveransadress i din beställning, vänligen kontakta oss så snart som möjligt på kundtjanst@digidealgroup.se. Om din order inte har skickats ännu så har vi möjlighet att ändra din adress. Om din order redan har skickats men inte levererats till någon, så kommer ordern automatiskt att skickas tillbaka till företaget som i sin tur informerar oss om detta. Sedan kommer vi att genomföra ett återköp till dig.
    

Utskick och leveranser

När du har genomfört din beställning så kommer vi att skicka ett mail till dig som bekräftar orderdetaljerna och din leveransadress. Under ”Det finstilta” står beräknad leveranstid. Vänligen observera att leveranstiden är en uppskattning och att det ibland kan gå snabbare, men dessvärre ibland också långsammare. Du är välkommen att höra av dig till oss på kundtjanst@digidealgroup.se om den beräknade leveranstiden har passerat.
    

Kontakta oss

Du kan maila oss på kundtjanst@digidealgroup.se och chatta med oss via hemsidan. Du kan även ringa oss på telefonnummer 08-333 888 mellan 10-14.

Var är min produkt?

Du hittar uppskattad leveranstid i den orderbekräftelse som skickades till din mail efter genomfört köp. Vänligen observera att detta är uppskattad leveranstid, och att det ibland går fortare men ibland också tyvärr långsammare. Om det skulle vara så att du inte har fått din produkt och att leveranstiden har passerat så är du välkommen att kontakta oss på kundtjanst@digidealgroup.se.
    

Jag behöver ändra leveransadressen på en order

Om du har upptäckt att du angav fel leveransadress i din beställning, vänligen kontakta oss så snart som möjligt på kundtjanst@digidealgroup.se. Om din order inte har skickats ännu så har vi möjlighet att ändra din adress. Om din order redan har skickats men inte levererats till någon, så kommer ordern automatiskt att skickas tillbaka till företaget som i sin tur informerar oss om detta. Sedan kommer vi att genomföra ett återköp till dig.
    

Utskick och leveranser

När du har genomfört din beställning så kommer vi att skicka ett mail till dig som bekräftar orderdetaljerna och din leveransadress. Under ”Det finstilta” står beräknad leveranstid. Vänligen observera att leveranstiden är en uppskattning och att det ibland kan gå snabbare, men dessvärre ibland också långsammare. Du är välkommen att höra av dig till oss på kundtjanst@digidealgroup.se om den beräknade leveranstiden har passerat.
    

Kontakta oss

Du kan maila oss på kundtjanst@digidealgroup.se och chatta med oss via hemsidan. Du kan även ringa oss på telefonnummer 08-333 888 mellan 10-14.

 


Följ oss

© 2018 Digideal

Så funkar det

Endast ett exklusivt antal deals per vecka ger företag maximal exponering mot våra hundratusentals användare. Därför kan Digideal erbjuda det bästa priset på utvalda produkter.

Godkännande av cookies

För att ge dig en bättre upplevelse på våra webbplatser använder vi cookies på din enhet och sparar ditt IP-nummer. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Om du inte godkänner eller vill ha mer information kan du läsa mer här.