Köp & Ångerrätt

Var hittar jag mina köp?

Efter genomfört köp får du en orderbekräftelse till den emailadress som du angav vid köpet. Om du inte har fått någon orderbekräftelse i din inkorg kan den tyvärr i vissa fall ha hamnat i din spam-mapp. Hör gärna av dig till oss annars på kundtjanst@digidealgroup.se så hjälper vi dig.
    

Mitt köp håller fortfarande på att bearbetas eller har misslyckats

Om ditt köp håller på att bearbetats eller har misslyckats betyder det att betalningen tyvärr inte har gått igenom. Om du gör ett nytt köp och är orolig för att köpet som bearbetades kommer att gå igenom vid ett senare tillfälle, vilket leder till att du har köpt två deals så hjälper vi dig självklart med återköp. Kontakta oss i så fall så snart som möjligt på kundtjanst@digidealgroup.se.
    

Produkten levererades trasig eller defekt

Om din produkt levererades trasig rekommenderar vi dig att kontakta oss så snart som möjligt, men inom 14 dagar, på kundtjanst@digidealgroup.se så hjälper vi dig.
    

Produkten som levererades saknar delar

Om den levererade produkten saknar delar rekommenderar vi dig att kontakta oss så snart som möjligt, men inom 14 dagar, på kundtjanst@digidealgroup.se så hjälper vi dig.
    

Jag har fått fel produkt

Om du har fått fel produkt, vänligen kontakta oss på kundtjanst@digidealgroup.se så snart som möjligt, men inom 14 dagar, efter att du mottagit produkten.
    

Returnera en produkt till ett företag

Kontakta oss så snart som möjligt, men inom 14 dagar, på kundtjanst@digidealgroup.se om du vill returnera din produkt så hjälper vi dig.
    

Hur gör jag för att ångra mitt köp?

Om du har ångrat dig angående ett köp vänligen kontakta oss inom 14 dagar från att du mottagit produkten, men gärna så snart som möjligt, på kundtjanst@digidealgroup.se så hjälper vi dig. Observera att specialanpassade varor, livsmedel, tidningsprenumerationer och hygienvaror (t.ex. underkläder, strumpor, tandborsthuvuden eller rakblad) inte omfattas av rätten till återköp eller byten.
Detta gäller även för varor som plomberats där plomberingen är bruten, t.ex. CD-skivor, datorprogram och liknande.
    

Hur gör jag för att reklamera en produkt?

Om du har mottagit en produkt som inte motsvarar beskrivningen i dealen eller är i dåligt skick, vänligen rapportera detta till oss inom 14 dagar från att du mottagit produkten på kundtjanst@digidealgroup.se.
    

När får jag tillbaka mina pengar?

När företaget har fått tillbaka din produkt kommer de att informera oss om detta och vi gör återbetalningen direkt till det konto som du använde vid köpet. Du får även ett bekräftelsemail när återbetalningen är genomförd. Observera att det kan ta upp till 3-5 bankdagar innan du har pengarna på kontot.
    

Jag har returnerat en produkt men inte fått pengarna tillbaka

När vi har blivit informerade om att produkten har returnerats och är mottagen av företaget kommer vi att genomföra återköpet direkt och skicka ett bekräftelsemail till dig. Pengarna kommer in på ditt konto inom 3-5 bankdagar efter att du har fått bekräftelsen från oss.
    

Jag behöver få information om statusen på en återbetalning

Återköpet når ditt bankkonto inom 3-5 bankdagar efter att du fått en bekräftelse per mail om att återköpet är genomfört. Du är välkommen att kontakta oss på kundtjanst@digidealgroup.se om du har några frågor.
    

Jag behöver ett kvitto på ett köp

Enligt Skatteverket är transaktionen av en produkt ej momsberättigad. Därmed skickar inte Digideal något kvitto på köpen utan endast en bekräftelse på köpet. Det är företaget som säljer produkten som ska ge dig kvittot. Vanligtvis skickar företaget detta i samband med leveransen av din produkt, men om du inte fått något kvitto kan du vända dig till oss på kundtjanst@digidealgroup.se så hjälper vi dig.
    

Kontakta oss

Kontakta oss - Du kan maila oss på kundtjanst@digidealgroup.se, vi besvarar samtliga mail inom 72h.