Leverans & Tracking

Var är min produkt?

Du hittar uppskattad leveranstid i den orderbekräftelse som skickades till din mail efter genomfört köp, samt i informationen om produkten när du gjorde ditt köp. Vänligen observera att detta är uppskattad leveranstid, och att det ibland går fortare men ibland också tyvärr långsammare. Om det skulle vara så att du inte har fått din produkt och att leveranstiden har passerat så är du välkommen att kontakta oss på kundtjanst@digidealgroup.se.
    

Jag behöver ändra leveransadressen på en order

Om du har upptäckt att du angav fel leveransadress i din beställning, vänligen kontakta oss så snart som möjligt på kundtjanst@digidealgroup.se. Om din order inte har skickats ännu så har vi möjlighet att ändra din adress. Om din order redan har skickats kommer ordern automatiskt att skickas tillbaka till leverantören efter ett visst antal dagar som den inte hämtats ut. Därefter får vi se om leverantören kan, och om du önskar, skicka ut produkten på nytt, alternativt att vi kommer att behöva göra ett återköp och du får pengarna tillbaka. 
    

Utskick och leveranser

När du har genomfört din beställning kommer vi att skicka ett mail till dig som bekräftar orderdetaljerna och din leveransadress. Där står även beräknad leveranstid. Vänligen observera att leveranstiden är en uppskattning och att det ibland kan gå snabbare, men dessvärre ibland också långsammare. Du är självklart välkommen att höra av dig till oss på kundtjanst@fyndverket om den beräknade leveranstiden har passerat.

 

Kontakta oss

Kontakta oss - Du kan maila oss på kundtjanst@digidealgroup.se, vi besvarar samtliga mail inom 72h. Vill du att vi ringer upp dig, så maila oss ditt telefonnumer så kontaktar vi dig. Vi ser fram emot att hjälpa dig.