Kundtjänst

Viktig information gällande returer:

Då Digideal är en marknadsplats skiljer sig returadressen beroende på vilken produkt du inhandlat. Vänligen notera att inga returer kan gå till vår företagsadress.

Vänligen maila till oss om det är så att du vill göra en retur så återkommer vi med returinstruktioner på mail. Du når oss på: kundtjanst@digidealgroup.se

Hur fungerar Digideal?

Digideal erbjuder dagliga deals som går att köpa under en kort tidsbegränsad period. Genom att nå ett stort antal kunder som är giltigt i endast några få dagar kan vi erbjuda rabatter som annars inte hade varit möjliga att få som enskild konsument.
    

Hur lång tid har jag på mig för att köpa en deal?

Alla deals är vanligtvis tillgängliga under en vecka. Under ”Köp”-knappen kan du se hur lång tid det är kvar tills dealen stängs. Våra deals har ett maxtak som vi får sälja och kan därför säljas slut när som helst.
    

Är det säkert att handla på Digideal?

Ja det är säkert att handla på Digideal. Digideal hanterar inga kortuppgifter utan det sköts av PCI-certifierade Klarna, marknadsledande inom säkra betalningar. Samtliga transaktioner hos Klarna är krypterade med högsta möjliga säkerhet och Digideal ser aldrig köparens kortuppgifter.
    
Digideal hanterar dina personuppgifter i enlighet med Personuppgiftslagen (PUL) samt GDPR och lämnar inte ut dina personuppgifter till tredje part utöver leveransinformation till säljaren vid ett köp. Du kan läsa mer i vår Sekretesspolicy.

 

Kan jag köpa flera varor i samma order?

Vid köp av flera produkter behöver du genomföra flera köp (och därmed betala flera frakter). Detta beror på att vi samarbetar med flera olika leverantörer som skickar sina varor direkt från deras lager. Vi hoppas såklart att priset ändå är tillräckligt lågt för att det ska kännas som en bra deal.

 

Hur lång är leveranstiden?

Varje deal har sin unika leveranstid. Du hittar leveranstiden under det finstilta på varje produktsida.

 

När får jag min faktura?

Normalt kommer fakturan vid ungefär samma tidpunkt som din beställning levereras. Det är ibland en vecka innan, eller en vecka efter leverans. Detta kan varierar på grund av leveranstiden. 

 

Behöver jag betala min faktura om jag inte mottagit min beställning?

Om du har valt att betala med Klarna faktura så finns det bra lösningar för dig, om en produkt visar sig vara försenad. Om förfallodatumet närmar sig, och du inte har mottagit ditt paket än så kan du gå in på min Mina Sidor i Klarna och be dem skjuta upp förfallodatumet med upp till 10 dagar.

 

Returnera en produkt till ett företag

Kontakta oss så snart som möjligt, men inom 14 dagar, på kundtjanst@digidealgroup.se om du vill returnera din produkt så hjälper vi dig.

 

Hur gör jag för att reklamera en produkt?

Om du har mottagit en produkt som inte motsvarar beskrivningen i dealen eller är i dåligt skick, vänligen rapportera detta till oss inom 14 dagar från att du mottagit produkten på kundtjanst@digidealgroup.se.

 

    

Vad gör jag om jag har fler frågor?

Om du inte hittar svaret på din fråga, tveka inte att kontakta oss på kundtjanst@digidealgroup.se så hjälper vi dig gärna.
    

Kontakta oss

Du kan maila oss på kundtjanst@digidealgroup.se eller ringa oss på telefonnummer 08-333 888. Nu under sommaren har kundtjänst-telefonen öppet vardagar mellan kl 9-12. På torsdagar under sommaren är telefonväxeln stängd mellan 09.30-10.30.